شناسهٔ خبر: 13503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۲۵۷ پروژه راه و شهرسازی در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه

نقشه استان کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با سفر مقام معظم رهبری جهش قابل توجهی در حوزه راه و شهرسازی استان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری از تصویب ۲۵۷ پروژه راه و شهرسازی در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰هزار و ۱۱۰میلیارد ریال مصوب شد که هفت هزار و ۲۶۰ میلیارد آن مربوط به راه آهن کرمانشاه -خسروی است.

وی گفت: از مجموع پروژه های مصوب سفر رهبری ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که ۱۳۸ پروژه آن با اعتباری بالغ بر ۱۹۸میلیارد ریال مربوط به راه روستایی و ۱۲پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به احداث ساختمانهای عمومی و دولتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به آسفالت ۴۰۲ کیلومتر راه روستایی و بهره مندی ۸۵۰۰ خانوار از راه روستایی مناسب، اظهار کرد: هم اکنون نیز ۵۸ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال که آسفالت ۲۱۷ کیلومتر راه را شامل می شود در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: تعهد دفتر مقام معظم رهبری در حوزه راه های روستایی ۱۵میلیارد تومان بود، اما با نگاه مثبت و مطلوب مقام معظم رهبری تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای حوزه راه های روستایی اعتبار درنظر گرفته شده که از این میزان حدود ۴۰ میلیارد تومان در سال جاری تأمین شده است.

بهادری درپایان اظهار امیدواری کرد: در سال جاری از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری این پروژه ها به بهره برداری برسد.

نظر شما