شناسهٔ خبر: 135044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی برای جابه‌جایی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) در البرز

جابه جایی زائران حرم مطهر همزمان با مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تمام ظرفیت حمل و نقل عمومی برون شهری برای جابه‌جایی مطلوب زائران از استان البرز به مرقد مطهر پیشوای انقلاب اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، میثم قدمی، معاون حمل‌ونقل این اداره‌کل از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی برای اعزام زائران استان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: فرآیند اعزام براساس تقاضای سفر و باتوجه به برنامه ریزی های بعمل آمده از تمامی شهرستان‌های البرز به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان‌های زائران مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، باتوجه به پیش بینی تقاضای بالای سفر با ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری، اندیشیده شده و هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

قدمی با بیان اینکه انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام دارند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس‌راه نیز در زمان اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بازدید فنی از خودروها را انجام می‌دهند.

معاون حمل و نقل راهداری البرز تصریح کرد: همچنین برای افزایش کنترل ناوگان عبوری و کاهش تصادفات در این ایام ادارات ستادی و حمل و نقل جاده‌ای هر شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس‌راه حوزه استحفاظی نسبت به راه‌اندازی گشت کنترل نامحسوس اقدام لازم را خواهند داشت.

قدمی در پایان یادآور شد: زائران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.