شناسهٔ خبر: 135061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

بهسازی و روکش آسفالت جاده هوره بخش زاینده رود شهرستان سامان

بهسازی و روکش آسفالت جاده هوره بخش زاینده رود شهرستان سامان استان چهارمحال وبختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده هوره بخش زاینده رود شهرستان سامان به‌ طول ۱۲ کیلومتر با ۷۰ میلیارد ریال هزینه انجام و قطعه نخست آن به‌ طول چهار کیلومتر امسال عملیاتی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان چهارمحال وبختیاری )روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت این جاده به‌ طول ۱۲ کیلومتر با ۷۰ میلیارد ریال هزینه انجام و قطعه نخست آن به‌ طول چهار کیلومتر امسال عملیاتی می‌شود.وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت جاده سامان به روستای چم‌عالی به‌طول چهار کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد و ادامه این مسیر به همکاری خیران و کشاورزان نیاز دارد.محور بن به دشتی بهسازی می‌شود.

غلامی تصریح کرد: برای بهسازی و روکش آسفالت قطعه نخست جاده بن به روستای دشتی شهرستان سامان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.وی یادآور شد: بهسازی و روکش آسفالت جاده بن به باباپیراحمد به‌طول ۱۱ کیلومتر انجام شده که اعتبار این محور با لحاظ سامان‌دهی سه‌راهی آن ۱۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بهسازی و روکش آسفالت جاده بِن به روستای قوچان شهرستان سامان به‌ طول ۱۴ کیلومتر در دستور کار قرار دارد که قطعه نخست آن به‌ طول ۲.۵ کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

وی گفت: رفع ۲ نقطه حادثه‌خیز شامل پیچ‌های ورودی روستاهای دشتی و چم‌خلیفه شهرستان سامان انجام شد.غلامی به لکه‌گیری محورهای ارتباطی شهرستان سامان با ۲۰۸ تُن آسفالت اشاره و تاکید کرد: تعمیر روشنایی‌های شوراب‌ صغیر به پل زمانخان انجام شده است.