شناسهٔ خبر: 135063 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و نماینده مردم فیروزکوه و دماوند با شهروندان شرق استان

جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به همراه رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی طی یک روزکاری با مردم شهرهای ارجمند و فیروزکوه دیدار و مسائل و موضوعات شهرسازی و مسکن را بررسی و مورد تدقیق قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تشکیل جلسه با فرماندار، شهرداران، دهیاری و شورای شهر فیروزکوه و دماوند و همچنین ملاقات مردمی با مردم خبر داد و گفت : به منظور هم اندیشی و پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی طی یک روز کاری با همراهی نماینده مجلس جلساتی در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه و شهرداری ارجمند برگزار شد.  

وی گفت : در این جلسه به موارد متعددی از جمله مباحث مربوط به مشکلات شهرک الغدیر و الحاق به محدوده شهر ارجمند و موضوع بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر ارجمند پرداخته شد که مقرر  گردید بازنگری طرح جامع به سال آینده موکول گردد، همچنین موضوع تهاتر ۲۳۰۰ متر مربع از اراضی دشت ناصر با کاربری تجاری به شهرداری جهت آماده سازی سایت مسکن نیز با شهرداری توافق گردیده و در مرحله نهایی تایید در این اداره کل است.  

جنتی  همچنین از تسریع نسبت به طرح پروندهای مطروحه در کمیسیون ماده ۱۲، واگذاری ۵/۵ هکتار از اراضی داخل حریم شهر به بافت روستایی و تحویل به بنیاد مسکن جهت ساخت مسکن محرومان و تصفیه خانه خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه ضمن تاکید بر تشکیل جلسات مداوم با فرمانداران و شهرداران استان تهران گفت: درخصوص هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن و تقویت همکاری بین بخشی، بحث و تبادل نظر در خصوص چالشها و ظرفیتهای پیش رو بالاخص پیشبرد طرحهای نهضت ملی مسکن مورد تاکید و پی گیری این اداره کل بوده و این جلسات می بایست ماهانه و با برنامه ریزی دنبال شود.

لازم به ذکر است در  شهرستان فیروزکوه نیز مذاکره با مسئولان در خصوص موارد مرتبط با  املاک و تسهیلات بازآفرینی شهری انجام شد.