شناسهٔ خبر: 135072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی اعلام کرد:

جاده‌های ارتباطی ۱۴ روستای سیل‌زده شهرستان گرمی امروز بازگشایی می‌شود

بازگشایی محور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: سیل شب گذشته راه ارتباطی ۱۴ روستای این شهرستان را قطع کرده بود که با تلاش راهداران عملیات بازگشایی این مسیرها بعد از پایان سیل آغاز شد و امروز تردد در این مسیرها برقرار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، علی بابازاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از محورهای سیل زده درباره خسارت‌های شب گذشته با ابنیه فنی و راه‌های شهرستان گرمی گفت: سیل شب گذشته منجر به تخریب ابنیه فنی و قطع ارتباط جاده‌ای ۱۴ روستای شهرستان‌های گرمی و انگوت شد.

وی اضافه کرد: پس از پایان سیل راهداران در مسیرها حاضر شده و عملیات بازگشایی مسیرها را آغاز کردند و امروز تردد در این راه‌ها برقرار خواهد شد اما برقراری ارتباط کامل حدود یک هفته زمان خواهد برد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی افزود:سیل روز گذشته راه ارتباطی روستاهای دمیرچی علیا، طاووس درسی، زرگر، میکائیل درسی، مزرعه علی‌گشاد غفار کندی و تکدام را قطع کرده است.

آیدین هاشمی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیزدرباره خسارت‌های سیل روز گذشته به ابنیه فنی راه‌های استان اظهار کرد: کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حال ارزیابی میزان دقیق خسارت‌های وارده به ابنیه فنی راه‌های استان هستند و عصر امروز میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: سیل روز گذشته اغلب به پل‌های باکسی آسیب زده و بعد از پایان سیل راهداران هم مشغول بازگشایی و ارزیابی خسارت‌های وارده هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآورشد: بعد از ارزیابی میزان خسارت‌ها با تامین اعتبارات ترمیم و احداث پل‌های تخریب شده آغاز خواهد شد.

هاشمی گفت: سیل روز گذشته به راه‌های فرعی روستایی در شهرستان گرمی، روستای قاسم کندی، ابتدای محور قوشا در جاده مشگین‌شهر - پارس‌آباد خسارت زده است.