شناسهٔ خبر: 135106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

تجلیل از رابطان روابط عمومی ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان

راهداری زنجان جلسه گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از رابطین روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره منایع انسانی، رفاه و پشتیبانی، مدیر رابط عمومی و رابطین روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های زنجان، در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی، بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند و نتیجه فعالیت‌های حوزه راهداری و حمل و نقل توسط روابط عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی به نقش روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از کانون‌های ارتباط بین مردم و سازمان اشاره کرد و افزود: با انعکاس فعالیت‌ها توسط روابط عمومی، مردم نسبت به کارهایی که در حوزه‌های مختلف این اداره کل صورت می‌گیرد آگاه می‌شوند و از طرفی نیز می‌توانیم آنچه که نیاز هموطنان و استان بوده را محقق کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه گفت: رابطین روابط عمومی‌ها می.توانند با انتشار هوشمندانه اخبار موجب شوند تلاش‌های فعالین بخش راهداری و حمل و نقل برای ارائه خدمات به مردم دیده شود.

در پایان این جلسه از رابطین روابط عمومی ادارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های استان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد. گفتنی است همچنین کارگاه آموزشی خبرنویسی برای بالا بردن سطح آگاهی و دانش رابطین ادارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.