شناسهٔ خبر: 135124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه آغاز شد

photo_2023-05-29_07-43-57.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وحید صداقت معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به فرسودگی جاده‌ها و با هدف کاهش تصادفات جاده ای گفت: با توجه به مطالبات مردمی و پیگیری رفع نواقص محور سمنان فیروزکوه در محدوده راههای استان ، عملیات بهسازی ، لکه گیری و مرمت روکش آسفالت این محور به طول ۲۰ کیلومتر آغاز شده است .

صداقت بهسازی این مسیر را یکی از اهداف این اداره کل در سالجاری عنوان کرد و افزود: بهسازی آسفالت و روکش این مسیر برای کاهش تصادفات جاده‌ای صورت گرفته و می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه این پروزه طی یکسال اجرا خواهد شد افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و تخصیص به موقع اعتبارات روند اجرایی عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی استان  به خوبی انجام بپذیرد.

شایان ذکر است ۲۰۷۶ کیلومتر راه شامل ، آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان قرار دارد.