شناسهٔ خبر: 135131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان البرز انجام شد؛

بررسی و تصمیم‌گیری درخصوص ۱۰ پرونده مربوط به کرج، فردیس و نظرآباد

جلسه کمیسیون ماده 5 استان البرز 2 در جلسه کمیسیون ماده ۵ تاریخ هفتم خردادماه سال ۱۴۰۲ به ریاست استاندار البرز، ۱۰ پرونده مربوط به کرج، فردیس و نظرآباد در محل سالن جلسه حوزه استاندار مطرح و بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ جلسه کمیسیون ماده ۵ با ریاست استاندار البرز به دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور معاون و کارشناسان شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و شهرداران کرج-فردیس-نظرآباد تشکیل شد.

در این جلسه پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ توسط اداره کل راه و شهرسازی مطرح و با تبادل نظر حاضرین در جلسه بررسی و تصمیم‌گیری شد.

استاندار البرز در خصوص پرونده‌های مطرح شده گفت: باید به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنیم که علاوه بر رعایت قوانین و مقررات، مردم استان و آیندگان نیز از آن نفع برده و از ما به نیکی یاد کنند.

مجتبی عبداللهی رعایت اصول ساخت‌وساز و شهرسازی را الزامی و از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداران خواست تا در تصمیم‌گیری‌های خود تمامی جوانب را در نظر گیرند و با متخلفین برخورد جدی داشته باشند.

وی تأکید کرد: شهرداری‌ها و نظام مهندسی استان باید جهت ساماندهی و جلوگیری از تخلفات ساخت‌وساز تعامل داشته و هماهنگ باشند.

عبداللهی همچنین جلسات کمیسیون ماده ۵ را حائز اهمیت دانست و از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا درخصوص برگزاری جلسات فوق‌العاده برای رسیدگی سریع به پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.