شناسهٔ خبر: 135180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف هم افزایی بین دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان محقق شد؛

برگزاری ۱۸ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در سال ۱۴۰۱

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری ۱۸ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان طی یک سال گذشته، با هدف هم افزایی بیشتر بین دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، دومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در سال ۱۴۰۲، با محوریت پیگیری مصوبات سفر کمیسیون عمرانی مجلس در سال گذشته برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی ملک اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی موجب ایجاد هم افزایی بین ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان و افزایش بهره وری ادارات می شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۸ جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در استان برگزار شده که این امر بیانگر گستردگی اقدامات و اهتمام مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه کاری آنان است.

ملک همچنین در این جلسه از سفر کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی به گلستان خبر داد و گفت: در سفر سال گذشته کمیسیون عمرانی مجلس به گلستان مواردی در حوزه های مختلف راه، بازآفرینی شهری، احداث ساحتمان های اداری و ... تصویب شده که تمامی این پروژه ها در صورت تخصیص اعتبار فعال هستند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: برخی از این پروژه ها نیز، از قبیل روکش آسفالت، تعریض و بهسازی راه های روستایی استان، خلع ید و تعیین تکلیف شرکت آرمان طبیعت و ....، در حال حاضر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.