شناسهٔ خبر: 135195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان از مدیر کل راه و شهرسازی این استان به واسطه کسب عنوان برتر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، در اجلاس استانی اقامه نماز این استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است در بررسی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اقامه نماز استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان در ارزیابی صورت گرفته توسط هیات داوران با کسب ۱۰۰۰ امتیاز شایسته تقدیر ویژه شد.

 اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با کسب این امتیاز برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب عنوان دستگاه برتر استان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز شده است.

در متن این لوح آمده است؛

انسان های شایسته و رشد یافته، همیشه و در همه حال در مسیر تکامل زندگی به خوبی ها و نیکی ها می اندیشند و آن گاه که این حسنات ،رنگ و بوی الهی گرفته‌ ودر تلاش برای توسعه و ترویج نماز باشد،از ارزش و قداست و پاداشی بی حساب برخوردار است. 

نظر به خدمات و تلاش های مجدانه جنابعالی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و باعنایت به اینکه بر اساس نظر هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز مجموعه فعالیت های اقامه نماز آن دستگاه در سال ۱۴۰۰ شایسته تقدیر ویژه گردیده است. 

بدین وسیله از زحمات جنابعالی قدردانی نموده ،توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمین را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.