شناسهٔ خبر: 135198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح کانالیزه کردن پاسگاه پلیس راه سمنان - دامغان

photo_2023-05-30_07-23-47.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای طرح کانالیزه نمودن محور سمنان_ دامغان، مقابل پلیس راه خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده ای انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، وحید صداقت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار داشت: اجرای طرح کانالیزه نمودن این محور  با نصب تجهیزاتی همچون نیوجرسی، استوانه ایمنی و ترافیکی، نصب تابلوی علائم و سرعت گیر انجام شده، برای ایمنی عبور و مرور جاده ای ساماندهی شده است و ترافیک در این نقطه به صورت کانالیزه در آمده است.

وی بیان کرد:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان به طور مستمر در تمامی محورها حضور فعال داشته است و طرح ایمنی محورها را در دستور کار خود قرار داده است و سعی بر آن دارد با برنامه ریزی های دراز مدت و کوتاه مدت بتواند با اجرای پروژه هایی از قبیل نصب علائم، سرعت گیر، بازتاباننده، استفاده از استوانه ایمنی و ترافیکی و ..‌. شرایط بسیار مطلوبی را برای جاده ها و محورهای استان سمنان ایجاد نماید تا هیچ راننده و مسافری در طول سال دچار مشکلی نشوند.