شناسهٔ خبر: 135228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از فعالیت های اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

تقدیر سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در اولین روز نشست روسای مراکز ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی کشور، از زحمات و فعالیت های مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی آذربایجان غربی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در اولین روز نشست روسای مراکز ارتباطات و اطلاع رسانی ادارات کل راه و شهرسازی کشور، از زحمات و فعالیت های مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی آذربایجان غربی تجلیل کرد. 

در متن این لوح تقدیر چنین آمده است:

جناب آقای محمد دیبایی، رییس محترم مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

امروز نقش بنیانی روابط عمومی ها در میزان توفیق و نیل به اهداف سازمانی حقیقتی انکار ناپذیر است. کارکرد آن از چنان حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که علاوه بر ارکان سازمانی رابطه مستقیم با زندگی افراد جامعه دارد.

 توجه جدی به اصل عدالت محوری و شفافیت، مسئولیت پذیری، جلب اعتماد ،سرعت عمل و پاسخگویی به آحاد مردم با هوشمندی و بهره گیری از تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی سرلوحه اقدامات دست‌اندرکاران روابط عمومی ها است و یقینا خدمات ارزشمند و کوشش های خردمندانه جهادی کارکنان خدوم روابط عمومی‌های ادارات کل راه و شهرسازی موجب اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها آگاهی بخشی به افکار عمومی و ایجاد امید به آینده در جامعه خواهد شد که شایسته تقدیر است .

ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بدین وسیله از تلاش‌ها و زحمات بی شائبه جنابعالی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر می نمایم و از پیشگاه خداوند متعال بهروزی و کامروایی شما را خواستارم.