شناسهٔ خبر: 135237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد؛

تبادل تفاهم نامه احداث خوابگاه های متاهلی بین اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تفاهم نامه احداث خوابگاه های متاهلی بین مدیر کل راه و شهرسازی گلستان و رئیس دانشگاه گلستان تبادل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک اظهار کرد: احداث و توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار دارد.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای احداث اولین خوابگاه های متاهلی استان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در روزهای اخیر تفاهم نامه ای مشترک فی ما بین وزارت علوم، تحقیقات با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که بر اساس آن دو هزار واحد خوابگاه متاهلی در کشور احداث خواهد شد.

مهندس ملک همچنین تصریح کرد:براساس این یادداشت تفاهم، توافقی نیز بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و دانشگاه گلستان منعقد شده که بر اساس آن ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار در دانشگاه گلستان احداث می شود.

وی افزود: در یادداشت تفاهمی که بین اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه گلستان منعقد شده، این اداره کل تعهد دارد در صورت نیاز، نسبت به تعیین و تغییر کاربری اراضی یا معرفی به بانک عامل همکاری های لازم را داشته باشد.

گفتنی است این مراسم در محل دانشگاه گلستان و با حضور دکتر گنجی معاون وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، دکتر خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان و سایر کارکنان راه و شهرسازی و دانشگاه گلستان برگزار شد.