شناسهٔ خبر: 135269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از فرزندان دختر شهدا در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته کرامت

سیستان مشاور و مسئول امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تجلیل پنج نفر از دختران شهید این اداره کل به مناسبت هفته کرامت، میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)  و سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عباس کیخا با بیان اینکه عفت و مهربانی دختران شهدا بارزترین نشان رفتاری آنان است، اظهار داشت: دختران شهدا با حفظ حجاب و رفتار عفیفانه، در ادامه مسیر پدران شهیدتان ثابت قدم و استوار هستند.

وی از دختران معظم شهدا به عنوان نمادهای روشن عفت و پاکدامنی یاد کرد و افزود: جامعه ما برای مقام شهدا و نیز یادگاران ایشان اهمیت و جایگاه ویژه ای قائل است که این امر رسالت سنگینی را به لحاظ رعایت حق و نیز پاسداشت ارزش های اجتماعی و مذهبی بر دوش خانواده شهدا می گذارد.

مشاور و مسئول ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دختر شهید از نعمت پدر داشتن بی‌نصیب ماند که دختران این سرزمین در امنیت زندگی کنند، گفت: همه آحاد جامعه در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستند و باید هرچه در توان است بکار گرفته شود تا بتوان تا حدودی دین خود را به آنان ادا کرد هر چند سختی‌هایی که این عزیزان به ویژه دختران آن بزرگواران کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

گفتنی است این مراسم با حضور معاونین، روسای ادارات و مشاور و مسئول امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

تجلیل از فرزندان دختر شهدا در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته کرامت