شناسهٔ خبر: 135281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

کاهش زمان اجرای پروژه‌های راهداری در سراسر استان آذربایجان غربی در اولویت است

photo4995387653.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی کاهش زمان اجرای پروژه های عمرانی را اصل مهم این اداره کل در سال جدید دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از مسیر گردشگری تالاب گلمرز ارومیه گفت: در سال جدید تلاش داریم کلیه پروژه ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم تا کیفیت را به زندگی و سفر های مردم تزریق کنیم.

وی افزود: پروژه مسیر گردشگری تالاب گلمرز یکی از پروژه هایی بود که از در جریان سفرهای استاندار آذربایجان غربی در راستای آسایش مردم به تصویب رسید  که کلیه عملیات عمرانی آن در عرض ۲۰ روز انجام شد و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفت.

آرامون خاطر نشان کرد: در سال های قبل بسیاری از پروژه های راهداری به حالت نیمه تمام مانده بود که امسال به نوبت در اولویت قرار می گیرند و در راستای خدمات رسانی به روستاهای استان سال گذشته ۱۵۳ کیلومتر از این محور ها آسفالت یا روکش شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در صورت  اعلام نیاز مسئولین میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی آمادگی دارد تا به مسأله آسفالت در کلیه مسیر های گردشگری استان ورود و طرح های پیشنهادی را مطالعه و به اجرا برساند.