شناسهٔ خبر: 135294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار اعلام کرد:

سیل محور گرمی- بیله سوار را مسدود کرد

سیل رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: بارش باران و وقوع سیل محور گرمی- بیله سوار در محدوده پل انجیرلو را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ،ضیا فکری در بازدید از محورهای سیل زده گفت:تمامی اکیپ‌های راهداری شهرستان های گرمی و بیله سوار در محل سیل زده حضور دارند ولی با توجه به اینکه سیل در ساعات اولیه فروکش نکرده بود امکان تردد در مسیر گرمی در بیله سوار مقدور نیست.

وی افزود: راهداران پرتلاش هردو شهرستان به محض پایان بارش اقدام به بازگشایی و پاکسازی مسیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار به شهروندانی که قصد تردد در راههای استان بویژه در محورهای شمالی را دارند،توصیه کرد قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها مطلع شوند.

گفتنی است:طی هفته های اخیر وقوع مکرر سیل آسیب‌ها و خسارت‌های گسترده ای به ابنیه فنی راههای استان و بخش کشاورزی استان وارد کرده است.

شایان ذکر است:عصر روز شنبه هفته جاری وقوع سیل خسارت‌های گسترده ای به راههای شهرستانهای گرمی،مشگین شهر و کوثر در استان اردبیل وارد کرد.

پیش از آن هم  در اثر وقوع سیل پل بنیاد آباد در کیلومتر۵۵ محور اردبیل-سرچم را تخریب کرد و برای چندین روز تردد از این مسیر قطع شد.