شناسهٔ خبر: 135311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشریح کرد؛

سیاست‌های راهداری فارس تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری

سیاست های تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری فارس معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اجرای سیاست های تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری در خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل استان خبر داد و گفت: در راستای طرح جوانی جمعیت، به کارمندان این اداره کل که از سال ۱۴۰۱ دارای فرزند شده اند یا اقدام به ازدواج کنند، هدیه بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: در راستای طرح جوانی جمعیت، به کارمندان این اداره کل که از سال ۱۴۰۱ دارای فرزند شده اند یا اقدام به ازدواج کنند، هدیه بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت کشورهاست افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص جوانی جمعیت، این اداره کل برای تشویق به فرزندآوری و ازدواج کارکنان خود، مشوق هایی در نظر گرفته است.

عمادی ادامه داد: در این راستا به کارمندانی که از سال ۱۴۰۱ به بعد دارای فرزند شده اند یا اقدام به ازدواج می‌کنند، ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پاداش پرداخت می شود. 

وی یادآور شد: بهره مندی بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و دبستانی از مزایای کاهش ساعت اداری، حفظ پست سازمانی بانوان در زمان مرخصی زایمان، اعطای مرخصی تشویقی به پدران، پوشش کامل خدمات بیمارستانی نوزاد و اعطای دورکاری به بانوان در زمان بارداری از دیگر خدماتی است که در راستای تشویق جوانی جمعیت به کارمندان این اداره کل اعطا می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان گفت : هم چنین برای اطلاع رسانی سیاست های طرح جوانی جمعیت از ظرفیت های تبلیغات محیطی این اداره کل در سطح راه ها و پایانه های مسافری و هم چنین فضای مجازی بهره گیری می شود.