شناسهٔ خبر: 135317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه استان

دیدار با امام جمعه مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ،با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کهگیلویه و بویراحمد محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ،با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کردند. 

راستا در این نشست ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان به ارایه گزارشی  ازعملکرد این اداره کل پرداخت و افزود: علیرغم وظایف سنگینی که همکاران در این اداره کل دارند، تلاش خواهند کرد بالاخص در موضوع ساخت مسکن که جزو مهمترین پروژه های ملی و استانی است، موجبات رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

آیت الله  حسینی به موضوع اهمیت توسعه و ساخت راه های استان پرداخت و افزود:با توجه به موقعیت توپوگرافی استان و تردد زیادی که در مسیرهای ارتباطی استان شاهدیم، توسعه و کیفیت راه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر تولید مسکن نیازمندان و تسهیل در امور مردم به طرح خوب دولت سیزدهم در حوزه مسکن در کشور اشاره کرد و افزود: این طرح خوبی است که خیلی از نیازمندان به مسکن و زوج های جوان را خانه دار می کند ولی باید تلاش کرد از پتانسیل های موجود  در استان به بهترین شکل ممکن بهره برد.