شناسهٔ خبر: 135325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود خبر داد؛

احداث و بهسازی راه روستایی دره لیک زنجانرود به صورت امانی

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از در حال احداث بودن راه دسترسی جدید روستای دره لیک خبر داد و گفت: این پروژه به طول یک کیلومتر به صورت امانی(توسط راهداران) تاپایان تیرماه به اتمام خواهد رسید.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در این‌باره گفت: احداث و بهسازی محور جدید روستایی دره‌لیک در حال انجام است که نکته قابل توجه این موضوع، اجرای این پروژه با پتانسیل خود اداره و بدون پیمان‌سپاری و بصورت امانی است که موجب سرعت بخشی و افزایش کیفیت پروپژه ها می شود.

زارعی به برنامه‌ریزی‌ برای انجام کارهای اجرایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: این اداره طبق برنامه زمان‌بندی، این پروژه را در اولویت قرار داده است که دلیل اصلی آن ساماندهی رمپ و لوپ آزادراه زنجان_تبریز به ماهنشان است که با راه دسترسی فعلی روستای مذکور تداخل داشته و همین امر موجب انسداد رمپ خروجی ماهنشان به آزادراه شده است.

وی همچنین، طول پروژه را یک کیلومتر بیان کرد و افزود: انجام عملیات خاکی و اصلاح قوس قائم در مقطعی از این پروژه وجود دارد و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود تلاش راهدارن زنجانرود را مانعی برای برون‌سپاری طرح دانست و گفت: در صورتی که پروژه پیمان‌سپاری می‌شد، اعتبار بالایی نیاز داشت که با همت همکاران، این مهم در دست انجام است.