شناسهٔ خبر: 135358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای نخستین بار در استان البرز مصادف با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)؛

قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت اهدا شد

واگذاری قراردادهای زمین البرز 2 اولین قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بالاتر در روز چهارشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۲ در چهارمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان البرز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ امروز چهارشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۲ مصادف با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام برای نخستین بار در استان البرز قراردادهای واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در سالن شهدای دولت استانداری البرز توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اهداء شد.
در این جلسه از ۶ خانواده به نمایندگی از خانواده‌هایی که مشمول این قانون جهت واگذاری زمین هستند، از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز دعوت به عمل آمد.
در ابتدای جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت البرز، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: تمام خانواده هایی که فرزند سوم آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد، تسهیلات مربوط به واگذاری زمین تعلق می‌گیرد.
رضا خالقی افزود: طبق قانون مبلغی بابت این زمین‌ها از متقاضیان دریافت نمی‌شود و فقط هزینه‌های آماده‌سازی زمین دریافت خواهد شد. 
وی خاطرنشان کرد: تا دو سال بعد از عقد قرارداد و در مهلت تنفس، مبلغی از متقاضیان این زمین‌ها دریافت نمی‌شود.
خالقی در پایان تصریح کرد: استان البرز جزء استان‌های پیشرو در واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر می‌باشد که امروز نخستین قراردادهای واگذاری این زمین‌ها انجام می‌شود.
در ادامه جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از این خانواده‌ها، قراردادهای واگذاری زمین هریک توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تقدیم گردید.