شناسهٔ خبر: 135371 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز انجام شد؛

قرارداد احداث ۴ هزار واحد مسکن ملی شهر جدید بهارستان امضا شد

بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی از امضای قرارداد احداث ۴۰۰۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن با ۱۴ انبوه ساز بزرگ استان اصفهان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران بهارستان واقع در استان اصفهان، ظهر امروز ۱۰ خرداد، روح‌اله  اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و حسین مذنب بازرس ویژه و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به همراه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر بهارستان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی وزارت کشور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان، مدیران کل از حوزه های معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، مدیر کل حوزه زمین و مسکن سازمان ملی زمین شهری وزارت راه و شهرسازی، معاون مدیرکل دفتر توسعه مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و معاونین اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی استانداری انجام شد، مسوولین و مدیران بازدید کننده از نزدیک در جریان ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن قرار گرفتند و با بررسی و ارائه طریق، بر تسریع در احداث این پروژه ها تاکید کردند.

در همین راستا و با توجه به دستور رییس‌جمهور و برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، چند روز قبل قرارداد احداث ۴۰۰۰ واحد به همت شرکت عمران شهر جدید بهارستان در قالب نهضت ملی مسکن با ۱۴ انبوه ساز بزرگ استان اصفهان به امضا رسید.

بهارستان اولین شهر جدید پس از انقلاب اسلامی و یکی از موفق ترین شهرهای جدید کشور است که همواره مورد استقبال مردم و سرمایه گذاران قرار گرفته است.