شناسهٔ خبر: 135380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

بهسازی و آسفالت راههای روستایی گلستان به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

گلستان رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، میزان راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان گلستان را بیش از ۲۴۰ کیلومتر بیان کرد و گفت: برای روکش آسفالت و آسفالت آنها قریب به یکهزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محمد رضا رضایی کوچی طی بازدید از راههای استان گلستان در جمع خبرنگاران افزود: با تامین این اعتبار و با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) این راهها روکش وآسفالت خواهند شد.

وی از اصلاح وضعیت جاده های اصلی این استان هم بعنوان بخشی دیگر از پیگیری های نمایندگان نام برد و گفت: وجود ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان و کثرت ترددها، این استان را در شمار استان های پرتصادف کشور قرار داده است.

رضایی، همچنین از تصویب قریب الوقوع بازارچه مرزی استان در نقطه صفر مرزی شهرستان گمیشان از سوی مجلس شورای اسلامی خبرداد و اظهارداشت: با راه اندازی این پایانه شاهد رونق اقتصادی منطقه خواهیم بود.

تعریض محور آق قلا - بندرترکمن، محور مرزی صفاایشان- گمیشان،آسفالت بصیرآباد - پنج پیکر - سه راهی یساقی و سه تقاطع چهارده،سالیکنده و سرکلاته و محور روستایی قلقلی و تعریض باند شمالی محور آق قلا-گنبد، مسایل مرتبط با حوزه راههای روستای رضا آباد در محور آزادشهر –خان ببین، کارخانه آسفالت و سنگ شکن زرین سنگ اطلس، کمربندی آزادشهرو محور گنبد –سلطانعلی با همراهی نمایندگان شهرستان های حوزه انتخابیه از برنامه های بازدید ریاست و اعضای این کمیسیون بود.