شناسهٔ خبر: 135450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مباحث حوزه شهری شهرستان لنجان برای گره‌گشایی از مشکلات مردمی

نشست هم‌اندیشی مسائل حوزه شهری شهرستان لنجان - اصفهان نشست هم‌اندیشی مسائل حوزه شهری شهرستان لنجان برگزار و در طی آن موضوعات مختلف حوزه شهری بررسی و برای رفع مشکلات چاره اندیشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در راستای پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری شهرستان لنجان، جلسه‌ای با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمد کیانی معاون املاک و حقوقی این اداره‌کل، بخشداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان لنجان در محل شهرداری شهر جدید فولادشهر برگزار شد.  

در این نشست اهم مشکلات شهری شهرهای فولادشهر، زرین‌شهر، چمگردان، زاینده‌رود، سده، ورنامخواست، باغبهادران، چرمهین و باغشاد با ۲۹ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.  

تهیه صورتجلسه و زمان‌بندی برای انتقال اسناد مربوط به مجموعه‌ ورزش‌های آبی، ساختمان اداری، فرهنگسرا و ... به شهرداری چمگردان، تعیین تکلیف و صدور اسناد مالکیت زمین‌های موسوم به ۱۳۵ دستگاه شمالی چمگردان از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی در رابطه با آن تصمیم‌گیری شد.  

مبحث واگذاری زمین برای احداث کارگاه‌های مزاحم شهری زاینده رود، رفع مشکلات منطقه کارگاهی سده لنجان و موضوع شبکه فاضلاب مسکن مهر این شهر پس از ارائه گزارشات لازم، با مشورت اعضا تعیین تکلیف و برای پیگیری در جلسات آتی مواردی به تصویب رسید.  

جانمایی و احداث مخزن و خط انتقال آب شرب ورنامخواست، انتقال اسناد مالکیت ترمینال باغبادران، سرعت بخشی به انتقال اسناد مالکیت اراضی مجموعه‌هایی در شهر چرمهین از دیگر مباحث مرتبط با حوزه راه و شهرسازی بود که در این نشست مطرح و در رابطه با آن اتخاذ تصمیم شد.