شناسهٔ خبر: 135464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام ۱۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

مسافر خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ، ۱۵۰۰ زائر از استان با ۳۵ دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آمادگی  ناوگان حمل و نقل مسافر استان جهت انتقال زائرین استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)خبرداد و گفت:  در این راستا ضمن هماهنگی کامل با اعضاء کمیته حمل و نقل ستاد استاتی برگزاری و هماهنگی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با همکاری تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای تامین ناوگان و ارائه سفر ایمن و مطلوب به منظور انتقال زائران و مشتاقان شرکت‌کننده در مراسم ارتحال، تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: در سالجاری با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی لازم جهت اعزام زائرین از سراسر استان صورت پذیرفته که  به استناد مصوبات ستاد ارتحال امام (ره) مقرر شد با هماهنگی کمیته اعزام، ۱۵۰۰ زائر از استان با ۳۵ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.

جلال زاده ادامه داد: اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند و ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد: زائران و شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از استان خراسان جنوبی با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در روز جمعه مورخ ۱۲ خردادماه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

جلال زاده در پایان یادآور شد: به منظور کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک با همکاری پلیس راه استان کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می گیرد.