شناسهٔ خبر: 135481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

آمادگی برای اعزام ۳ هزار زائر بوشهری به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از امادگی ناوگان مسافری، مجتمع‌های خدماتی و راهدارخانه‌ها برای اعزام زائران بوشهری به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از امادگی ناوگان مسافری، مجتمع‌های خدماتی و راهدارخانه‌ها برای اعزام زائران بوشهری به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: ۳ هزار زائر بوشهری به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) روز ۱۲ خرداد به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می شوند.
اخترشناس اظهار کرد: به استناد مصوبات ستاد ارتحال امام (ره) مقرر شد با هماهنگی کمیته اعزام، ۳ هزار زائر از شهرستان های استان با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر افزود: اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره)، در شهرستان ها از محل نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مرکز استان از محل گلزار شهدا و حوزه‌های مقاومت‌ بسیج خواهد بود.
اخترشناس از آمادگی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری و بهره گیری از عوامل راهداری در کنار نیروهای حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به زائرین و حضور مداوم و مستمر در سطح جاده های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی با مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای آمادگی کامل در زمینه ارائه خدمات به زائرین (بویژه نمازخانه ها) انجام شده است.