شناسهٔ خبر: 135546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد؛

اعزام ۱۰۰۰ زائر از هرمزگان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

اعزام ۱۰۰۰ زائر از هرمزگان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ۱۰۰۰ زائر از استان هرمزگان در قالب ۲۰ دستگاه ناوگان مسافربری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عباس شرفی، مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با تایید این خبر، گفت: شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از هرمزگان با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در روز جمعه مورخ ۱۲ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

شرفی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده هماهنگی لازم به منظور اعزام زائران به مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر جنوب استان صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای ایمنی، انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر جنوب استان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام جدی دارند.

این مقام مسئول از آمادگی راهدارخانه ها و اکیپ های راهداری و بهره گیری از عوامل راهداری در کنار نیروهای حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به زائرین و حضور مداوم و مستمر در سطح جاده های جنوب استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی با مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای آمادگی کامل در زمینه ارائه خدمات به زائرین انجام شده است.