شناسهٔ خبر: 135560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

جابجایی ۱۱۲ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به آذربایجان غربی

پیمان آرامون مدیر  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از حمل ۱۱۲ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی طی دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم استان و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت های حمل و نقل عمومی جاده ای استان  ۱۱۲ هزار تن کالای اساسی در سال گذشته از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی حمل شد.

وی گفت : این مقدار کالای اساسی در قالب ۹هزار  سفر و اعزام ۱۹۴۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی ( ره ) انجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی استان قابل ستایش و تقدیر است.

آرامون خاطر نشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم استان و نیز تامین نهاده های دامی از مبدا بنادر جنوب بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای استان برای رسیدن به این هدف است.