شناسهٔ خبر: 135568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

مهرداد جهانی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رویداد تاریخی قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و رویداد تاریخی قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سالهاست که خرداد ماه  برای ملت قهرمان ایران یادآور وداعی جانسوز با بنیانگذار کبیرانقلاب و همچنین رویداد تاریخی قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.


چهاردهم خرداد ۱۳۶۸ ، سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد.


بزرگ مردی که به مدد ایمان و اعتقادی راسخ، ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر را رهبری کرد و فصل نوینی را در تاریخ ایران رقم زد.
آن امام عادل و خداجو با پیروی از آموزه های مکتب انسان ساز نبوی و نهضت سرخ حسینی، بیداری و آگاهی ملت ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد.


همچنین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز با لبیک گفتن به ندای رهبری حکیم، فقیهی عالم و مجتهدی وارسته از سلاله پاک پیامبر(ص)، تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران شد و نام انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین کرد.


آینده سازان ایران عزیز اسلامی باید بدانند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت، هوشمندی و کیاست بت شکن زمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و افقی روشن برای آزادیخواهان است وپاسداری از اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چون رسالتی سنگین بر دوش آنهاست و باید در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن و نهادینه کردن ارزش های اسلام، امام و انقلاب در جامعه تلاش کنند.


اینجانب ضمن تسلیت وتعزیت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی استان مرکزی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اعتلای نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.