شناسهٔ خبر: 135577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی ۱۴۰۲سیستان و بلوچستان عنوان شد:

رفع همه موانع و مشکلات در پایانه مرزی ریمدان جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

بازدید ریمدان دومین جلسه ستاد اربعین ۱۴۰۲ سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در پایانه مرزی ریمدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان اظهار داشت: همه ما مسئولیت داریم برای تسهیل در تردد زائران پاکستانی از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و هر کدام سفیری باشیم برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام تا زائران عزیز با آرامش خاطر در استان تردد داشته باشند.

وی تاکید کرد: امکانات در کشور و استان خوشبختانه فراهم شده و نیازمند ساماندهی و مدیریت برای خدمات رسانی است و مسئولان استانی باید توان خود را به کار بگیرند و از ظرفیت های موجود به نحوه احسن استفاده کنند.

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه امسال با توجه به توافق کشور پاکستان با عراق جهت عبور اتباع پاکستانی از مرزهای غربی ایران که سال گذشته محقق نشده بود، عنوان کرد:پیش بینی می شود امسال با استقبال بیشتر زائران پاکستانی مواجه شویم و باید آمادگی خدمت رسانی شایسته به زائرین حسینی را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان نیز در این بازدید با اعلام این مطلب که امسال شاهد ورود تعداد بیشتری از زوار پاکستانی به کشور از طریق این پایانه خواهیم بود اظهار داشت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم در پایانه مرزی ریمدان برای تردد و خدمات دهی بهتر به زائران پاکستانی اربعین حسینی اندیشیده شده و اقدامات تکمیلی در حال انجام است.

وی افزود: همچنین این اداره کل افزایش ایمنی تردد زوار را از طریق انجام اقدامات راهداری نظیر ایمن سازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در دستور کار دارد.