شناسهٔ خبر: 135596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت به مناسبت :

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، کارکنان سخت کوش و ولایت مدار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده ؛ امید که به فضل خداوند در پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش کشور تلاش نمائیم .