شناسهٔ خبر: 135616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خبر داد؛

جابجایی ۱۶۰۰ زائر حرم امام خمینی (ره) توسط ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان

برگزاری نشست خبری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با خبرگزاری های استان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: هزار و ۶۰۰ زائر از استان در قالب ۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوس جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) جابجا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان لرستان، مرتضی شیروانی اظهارداشت: همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هزار و ۶۰۰ زائر از استان لرستان در قالب ۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوس در روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده اعزام زائران به سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)  توسط انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با بیان اینکه مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر نظارت کافی بر موارد فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام انجام دادند، گفت: تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه نیز در پاسگاه‌های منتخب کنترل و نظارت‌های مربوطه را انجام دادند.

شیروانی خاطر نشان کرد: در ارتباط با تسهیل و ارتقا ایمنی سفر زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) راهداران پرتلاش این اداره کل به طور ویژه ضمن انجام اقدامات فنی و عمرانی در تمام محورها به ویژه مسیرهای اعزام و پر حادثه به صورت آماده‌باش کامل تا پایان مراسم در خدمت زائران بودند.