شناسهٔ خبر: 135661 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس ارزیابی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛

اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد

کسب رتبه چهارم روابط عمومی خراسان شمالی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از کسب رتبه چهارم کشوری این اداره‌ در سال ۱۴۰۱ در بین ۳۴ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید داود دانشمند، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اظهار کرد: براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در مجموع ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ ادارات کل راه و شهرسازی استانها، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی توانست رتبه چهارم کشوری را در بین ۳۴ استان دیگر کسب کند.

وی تصریح کرد: کسب این رتبه که با انتشار بیش از ۱۷۰ خبر و اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه در انتشار و تولید خبر در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بوده است.

دانشمند با اشاره به ارزشیابی به عمل آمده از عملکرد روابط عمومی‌ها و کسب نتایج منتشر شده خاطرنشان کرد: کسب این رتبه مرهون تلاش، همراهی و همکاری همه عزیزان بخصوص هدایت و پشتیبانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، تمامی همکاران در بخش‌های مختلف این اداره‌کل و ادارات تابعه بوده است که امیدواریم با حمایت همه جانبه آنان در استمرار این حرکت، شاهد موفقیت‌های پیاپی و چشمگیر و دستیابی به هدف والای این اداره باشیم.

شایان ذکر است توسط دکتر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و برخی از معاونین وزارت متبوع، با اهدای لوح تقدیر از رییس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی تقدیر بعمل آمد.