شناسهٔ خبر: 135690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ساخت مسکن برای ۲۶ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

ساخت مسکن برای 26000 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت مسکن برای ۲۶ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن که اقدام به واریز مبالغ اولیه کردند، در اولویت اصلی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد : ۱۱۶هزار نفر برای بهره مندی از مزایای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

وی تصریح کرد: ۲۶ هزار متقاضی نیز با واریز مبالغ اولیه در احداث این واحدها راه و شهرسازی را یاری کردند تا شاهد احداث و تحویل به موقع این واحدها برای متقاضیان نهایی باشیم.

دبیر شورای مسکن استان ساخت واحدهای مسکونی را در متراژ ۶۵، ۷۵ و ۸۵ متر مربع در سایت نهضت ملی مسکن اردبیل یادآور شد و افزود : با تصویب شورای عالی پول و اعتبار تسهیلات اعطایی برای این طرح ۵۵۰ میلیون تومان مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : در ماه های آینده در شهر اردبیل تعدادی از این واحدها تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

حیدری به تخصیص زمین در سایت شهرک سردار شهید سلیمانی شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز برای این سایت اختصاص یافته و هم اکنون ۵۰۵ هکتار در مرحله آماده سازی بوده که عملیات اجرایی نیز در این سایت در حال آغاز شدن است.

وی اضافه کرد: از ۳۲ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل، ۲۱ هزار متقاضی به تأیید نهایی رسیده و واریز مبلغ اولیه ۱۰ هزار متقاضی انجام شده تا ساخت ۱۰هزار واحد را در بخش های مختلف شهرک سردار شهید سلیمانی شاهد باشیم.

حیدری بیان کرد: با تحویل زمین به سازندگان و پیمانکاران و تدارک زیرساخت های لازم به ویژه آب، برق، گاز و عملیات ساخت این واحدها به زودی آغاز شده و امیدواریم تا ۲ سال آینده این واحدها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شود.