شناسهٔ خبر: 135699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلطانیه خبر داد؛

بهره برداری از راهدارخانه دهجلال سلطانیه زنجان تا زمستان ۱۴۰۲

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلطانیه ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۰درصدی در احداث راهدارخانه دهجلال اظهار کرد: قبل از زمستان امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، حمید نظری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلطانیه عنوان کرد: ساختمان راهدارخانه دهجلال با زیربنای ۳۰۰ متر مربع در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان قدیمی این راهداری فرسوده شده بود و نیاز برای ساخت این راهدارخانه احساس می‌شد که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی راهدارخانه، عملیات احداث آن در سال جاری به پایان می‌رسد و در طرح زمستانی امسال، شاهد بهره‌برداری از این راهدارخانه خواهیم بود.

نظری در ادامه افزود: با توجه به ۴ خطه شدن این محور، شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود که راهدارخانه دهجلال نقش مهمی در بازگشایی این محور در انجام عملیات برفروبی‌ و نمک‌پاشی در فصل زمستان خواهد داشت.

وی گفت: گردنه دهجلال یکی از برف‌گیرترین نقاط شهرستان سلطانیه به شمار می‌رود که هر سال در فصل بارندگی، عملیات راهداری به صورت شبانه‌روزی و با حضور چندین اکیپ در این محور انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه تقویت و ارتقاء شاخص‌های ایمنی در سفرها، استقرار شبانه‌روزی راهداران، دسترسی سریع و حضور به موقع ماشین‌آلات راهداری در مواقع حساس به ویژه راهداری زمستانی جهت خدمت‌رسانی هرچه شایسته به مردم را از جمله اهداف مهم احداث راهدارخانه‌ها عنوان کرد.