شناسهٔ خبر: 135712 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در شورای مسکن استان اعلام کرد:

توافق با مالکین برای ۱۲۰۰ هکتار زمین در نهضت ملی مسکن استان فارس

1200 هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن استان فارس مدیر کل راه و شهرسازی فارس در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان گفت: از ۴۲۰۰ هکتار زمین تأمین شده تا کنون در استان فارس برای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ۱۲۰۰ هکتار آن ماحصل توافق با مالکین بوده است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه از ۴۲۰۰ هکتار زمین تأمین شده تا کنون در استان فارس برای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ۱۲۰۰ هکتار آن ماحصل توافق با مالکین بوده است، گفت: در خصوص کمبود زمین در شهر شیراز وصدرا ۸۰ هکتار دیگر در شهر جدید صدرا توافق شد که به زودی وارد عرصه اجرا می شود.

دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین با اشاره به زمین‌های مستعدی که در اطراف شهر جدید صدرا وجود دارد گفت: زمین‌های مستعدی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اطراف شهر جدید صدرا وجود دارد که با توافق با مالکین می توانیم مشکل کمبود زمین را در شهر شیراز و صدرا مرتفع کنیم.

وی همچنین در خصوص متقاضایان نهضت مسکن که تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی هستند افزود: در این جلسه مقرر گردید که از ظرفیتهای انجمن خیرین مسکن ساز برای ساخت واحد های مسکونی این افارد استفاده گردد.

طالبان یادآور شد: افراد واجد شرایط تحت پوشش نهادهای حمایتی که قبلاً موفق به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن نشده اند ،اداره کل راه و شهرسازی مکاتبات و اقدامات لازم را جهت باز شدن سامانه جهت ثبت نام این افراد در طرح نهضت ملی مسکن انجام و پیگیری خواهد شد.