شناسهٔ خبر: 135754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس امور مالی و منابع و عامل ذیحساب سازمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

قرارگیری امور مالی و درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در رتبه های برتر کشوری

27e89a7f-3459-4e7d-a154-29dd2b6b4249.jpg رئیس امور مالی و منابع و عامل ذیحساب سازمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از قرارگیری این اداره در رتبه های برتر بین ادارات کل استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رقیه مهرنهاد گفت: با تدابیر مدیرکل محترم و تلاش همکاران مجموعه امور مالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سال گذشته توانستیم رتبه برتر بستن حساب ها و جذب حداکثری اعتبارات در بین ادارات کل استانی سازمان متبوعه را بدست آوریم و با استمرار فعالیت های شبانه روزی این جایگاه حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان مورد تاکید مدیریت اداره کل بوده و در دستور کار امورمالی قراردارد، ادامه داد: با تلاش های انجام شده علی رغم سال های قبل، امسال هیچ خللی در پرداخت حقوق از محل اعتبارات ملی کارکنان در ماههای ابتدایی سال رخ نداد.

مهرنهاد اذعان داشت: این اداره در حوزه درآمد نیز رتبه های تک رقمی کشور را در اختیار دارد و به زودی نیز میزبان مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان خواهیم بود.

رئیس امور مالی و منابع و عامل ذیحساب سازمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۵ پایانه مرزی در استان یادآور شد: با توجه به حجم بالای تراتزیت در آذربایجان غربی که به تبع آن رویدادهای مالی و در آمدی نیز در حجم بالایی درحال انجام و کسب رتبه های برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این زمینه نیز موید تلاش مضاعف همکاران در راستای تحقق درآمدهای حاصله  که در نهایت موجب تعالی سازمان و استان است.