شناسهٔ خبر: 135763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان / کسب رتبه نخست روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان

حسن کحال زاده - اصفهان وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به پاس کسب رتبه برتر کشوری در تمامی حوزه‌های اطلاع رسانی، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در آیین تجلیل و گردهمایی مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی که با حضور مهرداد بذرپاش مقام عالی وزارت، معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیران روابط عمومی‌های ستادی و استانی برگزار شد از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.  

در این مراسم ضمن قدردانی از روابط عمومی‌های برتر و شایسته تقدیر، روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با توجه به کسب رتبه نخست کشوری موفق به اخذ عنوان برتر در تمامی بخش های مورد ارزیابی شد.  

وزیر راه و شهرسازی در این گردهمایی با اهدای لوح سپاس به حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، از تلاش‌ها و اقدامات بعمل آمده در انعکاس مستمر فعالیت‌ها، دستاوردها و اطلاع رسانی دقیق و بی وفقه، تقدیر بعمل آورد.  

گفتنی است: براساس آخرین ارزیابی انجام پذیرفته توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات‌کل راه و شهرسازی استان ها برای سال ۱۴۰۱، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست مقام نخست کشوری را در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی کسب کند.  

این موفقیت ارزشمند که برای سومین سال متوالی در کارنامه روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان ثبت شد بدون شک ماحصل مدیریت کارآمد، فعالیت گروهی و مشارکت تمامی اعضا خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.  

در سال ۱۴۰۱ فعالیت‌های اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان براساس برنامه عملیاتی تدوین شده انجام پذیرفت لذا ضمن شناخت و درک وضع موجود تلاش شد تا در راستای انطباق وظایف با آیین نامه‌ها، خدماتی متمایز ارائه و حوزه‌ای پویا، پاسخگو و مورد اعتماد ایجاد شود.