شناسهٔ خبر: 135765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه پیگیری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام انجام شد؛

شروع عملیات تکمیلی برای ساخت راه روستایی «زنگارک - سقرجوقک» در شهرستان فراهان

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات اجرایی برای تکمیل و ساخت راه روستایی «زنگارک - سقرجوقک» در شهرستان فراهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تداوم پیگیری‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: در پی تحقق اهداف دولت مردمی بمنظور خدمت به ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بصورت ویژه در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در همین راستا، عملیات تکمیلی برای ساخت راه روستایی زنگارک - سقرجوقک در شهرستان فراهان شروع شده و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از ساخت این جاده در سنوات انجام شده بود که با پیگیری‌های بعمل آمده در مجموع سال گذشته و امسال با اجرای دو هزار و ۵۰۰ متر عملیات زیرسازی و آسفالت این مسیر بطور کامل از راه آسفالته برخوردار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال برشمرد و گفت: قیر استفاده شده برای ساخت راه روستایی زنگارک - سقرجوقک از منابع سازمانی و اعتبار لازم برای عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت از منابع استانی تأمین شده است که امیدواریم اجرای این طرح مورد رضایت مردم شریف شهرستان فراهان بویژه اهالی روستاهای بهره‌بردار واقع گردد.

وی یادآور شد: امسال در حوزه راه‌های شهرستان فراهان علاوه بر ساخت راه روستایی «زنگارک - سقرجوقک»، اجرای روکش آسفالت در محورهای «واشقان - قرمزچشمه» و «مجدآباد کهنه - ماستر» انجام شده و اجرای ابنیه فنی در محل سه راهی آهنگران نیز در حال اجراست.