شناسهٔ خبر: 135798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان عنوان کرد:

طرح جوانی جمعیت درحمایت ازخانواده محقق خواهد شد

جنوبکرمان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در آیین تجلیل از همکاران درطرح جوانی جمعیت برحمایت بیشترخانواده های کارکنان برای پشبرد اهداف طرح جوانی جمعیت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهر سازی (جنوب کرمان) محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی  ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در آیین تجلیل ازکارکنان اداره کل راه وشهرسازی درطرح جوانی جمعیت بیان کرد : با توجه به اینکه خانواده رکن اصلی جامعه است کانونی ترین مرکز طرح جوانی جمعیت از خانواده آغاز می شود در نتیجه طرح جوانی جمعیت  وقتی محقق خواهد شد که ما بتوانیم ازخانواده ها حمایت کنیم .

وی اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های فرهنگ و تمدن بشر، شیوه و سبک زندگی انسان است. شناخت سبک زندگی پیشوایان دین به ویژه امام هشتم امام رضا (ع) نیازمند مطالعه دقیق و همه جانبه است تا خانواد ها بتوانند در روابط اجتماعی خود از آن بهره ببرند.

 لازم به ذکر است : دراین مراسم از ۱۹ نفر از همکاران اداره کل راه وشهرسازی که طی یکسال گذشته  ازدواج و یا فرزندآنها متولد شده، تقدیر شد.

در ادامه این مراسم  با برگزاری جشنی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) همکاران اداره کل راه و شهر سازی به مولودی خوانی در وصف  امام رضا (ع) پرداختند.