شناسهٔ خبر: 13581 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی شرایط سرمایه‌گذاری انجام شد

شرکت سرمایه‌گذار روسی وارد بندر امیرآباد شد

بندر امیرآباد شرکت سرمایه‌گذار روسی با هیأت همراه برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری وارد بندر امیرآباد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، در این جلسه مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با اشاره به اینکه هر دو طرف ایرانی و روسی توانایی اقتصادی بالایی را دارا هستند ابراز امیدواری کرد که این سفر سرآغاز روابط اقتصادی و سرمایه گذاری بیشتری را در این بندر منجر شود .

خدمتگزار در بخش دیگری از سخنان خود به امکانات و پتانسیل های بندرامیرآباد اشاره کرد و گفت این بندر تنها بندر کانونی و نسل سوم کشور است که با دارا بودن شبکه راه آهن سراسری در مسیر کریدورهای بین المللی شمال – جنوب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بندرامیراباد دارای اراضی وسیع پشتیبانی جهت سرمایه گذاری می باشد تصریح کرد اولویت های سرمایه گذاری در این بندر احداث اسکله نفتی ، احداث خطوط لوله انتقال مواد نفتی کارخانجات صنعتی است.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در ادامه بیان اولویتهای سرمایه گذاری احداث مخازن ذخیره سازی مواد نفتی و روغن خوراکی و احداث سیلوی غلات و کارخانه آرد و فعالیتهای صادراتی مواد و  اسکله ای معدنی و صنایع تبدیلی را برشمرد و تاکید کرد که با رعایت این اولویت های سرمایه گذاری در بندر امیرآباد افق اقتصادی تازه ای را به روی سرمایه گذاران خارجی باز خواهد کرد.

پس از اتمام این جلسه ، هیات روسی از امکانات و اسکله‌های بندرامیرآباد بازدید کرد./

نظر شما