شناسهٔ خبر: 135813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۱۱ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند

مسافر پایانه مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:بیش از ۱۱ هزار نفر مسافر در دوماهه گذشته از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی  بیله سوار گفت: از این تعداد ۴۶۵ نفر مسافر ایرانی و ۱۰ هزار و ۶۱۹ نفر نیز مسافران خارجی است.

وی افزود: در این مدت مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در دو ماهه گذشته ۴۶۴ نفر مسافر ایرانی از مرز بیله سوار وارد و ۱نفر نیز از مرز خارج شده تصریح کرد:در این مدت ۵ هزار و۲۰۵نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد و ۵ هزار و ۴۱۴ نفر مسافر نیز خارج شده اند.

بابایی افزایش ۷ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی را از مرز بیله سوار را اعلام کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ هزار و۴۱ نفر مسافر خروجی خارجی از مرز تردد کرده بودند در دوماهه امسال رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی در دوماهه گذشته تردد بیش از ۲۰ هزار وسیله نقلیه را از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۸۳ دستگاه وارد و ۹ هزار و ۵۰۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در دو ماهه گذشته ۱۹ هزار و ۹۴۲ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند افزایش ۱۹ درصدی را در دوماهه گذشته شاهد هستیم.