شناسهٔ خبر: 135870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد:

برگزاری جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی

a5a40742-8cb2-4ec3-8c6f-861e9688b363.jpg  جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی با حضور دهقانی مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل، معاونان توسعه مدیریت و منابع، حمل و نقل، و جمعی از روسای ادارات ستادی و تابعه این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حمیده دهقانی در این جلسه با بیان اینکه حفظ درآمدهای موجود و افزایش آن در اولویت برنامه های مالی و درآمدی سازمان قرار دارد، ادامه داد: مجموعه این فعالیت ها در کنار توسعه راهها و کیفیت مولفه های حمل و نقلی، درتامین معیشت و ارتقا سطح درآمدی همکاران نیز تاثیربسزایی خواهد داشت که تلاش می شود با مدنظر قرار دادن اصل مدیریت هزینه ها منابع مالی سازمان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سال های 1401 و 1402 نقطه عطف در افزایش درآمد سازمان و تامین منابع مالی محسوب می شود، ادامه داد: ما برای بررسی قوانین و دستورالعمل ها با نگاه ریزبینانه تری در تلاش هستیم تا با اصلاح نرخ ها از یک سو و از سویی دیگر اصلاح فرآیندها و بهره مندی مناسب از سیستم های هوشمند حمل و نقلی منابع مالی و درآمدی سازمان را افزایش دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این جلس از افزایش درآمد در حوزه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی سال گذشته و به تبع آن در سال جاری خبر داد و گفت: میزان در آمد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی نسبت به سال های گذشته در کلیه حوزه ها افزایش چشمگیری داشته است.

پیمان آرامون افزود: پایانه های مرزی یکی از بزرگترین منابع درآمدی در استان بوده که خوشبختانه اتفاقات خوبی در آن رخ داده است و همه این اتفاقات و افزایش آمار ها نتایج تصمیمات و چالش هایی است که در سطح استان و کشور گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: نشست استانداران استان های مرزی جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق فرصت خوبی بود تا برخی رویه های مرزی طی تفاهم نامه دو طرفه اصلاح شود که باعث می شود گام بزرگی در توسعه شاخصه های حمل و نقلی بین دو مرز و درنتیجه افزایش درآمدهای سازمانی برداشته شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: در آینده نه چندان دور با تلاش ها کلیه عوامل و کارکنان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جایگاه اصلی این اداره کل در کشور ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.