شناسهٔ خبر: 135890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان:

مشاهده عملکرد بارنامه و صورت‌ وضعیت رانندگان در نرم افزار «استعلام»

مشاهده عملكرد بارنامه و صورت‌ وضعيت رانندگان در نرم افزار "استعلام" معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد: رانندگان حرفه‌ای وسایل نقلیه سنگین با نرم افزار کاربردی "استعلام" می توانند، بارنامه ها و صورت وضعیت صادره خود را بصورت برخط مشاهده کنند. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدعلی صلواتی اظهار کرد: به کمک اپلیکیشن استعلام، رانندگان حرفه ای وسایل نقلیه سنگین می توانند پس از ورود با اطلاعات حرفه ای خود، ضمن بررسی پروفایل خود در سازمان راهداری، نسبت به استعلام وضعیت بارنامه ها و یا صورت وضعیت های صادر شده برای خود اقدام نمایند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان عنوان کرد: رانندگان با وارد کردن شماره همراه و کدملی خود می‌توانند وارد این نرم افزار شوند و پروفایل شخصی خود که شامل اطلاعات کامل رانندگان از قبیل کدملی، شهرستان محل سکونت، شماره و وضعیت کارت هوشمند و گواهینامه و نیز نوع رانندگی باری یا مسافری را مشاهده کنند.
وی تصریح کرد: در این نرم افزار تاریخ اعتبار کارت‌های هوشمند و سلامت رانندگان قابل مشاهده است.
معاون حمل ونقل استان افزود: سوابق عملکردی رانندگان باری و مسافری از سال 1399 در نرم افزار "استعلام" بایگانی شده است. همچنین پیمایش و میزان سوخت رانندگان نیز ذکر شده است.
صلواتی خاطر نشان کرد: اپلیکیشن "استعلام" به منظور دسترسی رانندگان محترم به پروفایل اطلاعات کاربری در سازمان راهداری، سوابق بارنامه، صورت وضعیت و CMR، ایجاد و در برنامه کافه بازار قابل دریافت می باشد.