شناسهٔ خبر: 135956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دوماهه گذشته ثبت شده است:

ثبت بیش از ۱ میلیون و۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محورهای استان ادربیل

تردد رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در دوماهه گذشته از ثبت ۱ میلیون و۸۱۶ هزار و۴۸۴ تردد تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور خلخال با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می شود گفت:میانگین سرعت استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی در این مدت محورهای بران-سه راهی سربند،مشگین شهر-کنگرلو و گرمی-سه راهی بیله سوار را جزوه محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد:در مدت یادشده ۷۱ هزار و۳۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۵۳ هزار و۳۱۵ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو وبیش از ۵۶ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محور گرمی-سه راهی بیله سوار ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در دو ماهه گذشته ثبت ۱۵۵ هزار و۸۵۹ تردد سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده ۳۳ هزار و۵۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۱۸ هزار و۹۸۵ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۱۴ هزار و۳۳۹ تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال ثبت شده است.

نسیمی در این مدت از ثبت ۵ میلیون و۴۵۳ هزار و۴۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در ۲ ماهه گذشته ۸۲۲ هزار و۵۶۲ تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۵۰۴ هزار و۶۸۸ تردد در محور اردبیل-آستارا و ۳۴۶ هزار و۷۹۱ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.