شناسهٔ خبر: 135962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۱۲ هزار متر از راههای آسفالته استان درزگیری شده است

تسطیح راه روستایی (8).jpg رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در دو ماهه گذشته بیش از ۱۲ هزار متر از راههای آسفالته استان در محورهای اصلی،فرعی و روستایی درزگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،ماشاله بهزاد در بازدید از محور اردبیل-مغان با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران پرتلاش بیش از ۲ هزار و۵۰۰ کیلومتر از کانال های طرفین راه را اصلاح و بازسازی کرده اند گفت:در این مدت راهداران در محورهای اصلی و فرعی هزار متر مربع قشر رگلازی اجرا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در دو ماهه گذشته ۱۵ هزار متر مکعب از راههای شنی و شانه راهها شن ریزی شده تصریح کرد:در این مدت ۱۴۳ هزار متر مربع عملیات لکه گیری و رفع چاله توسط راهداران انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در این مدت انجام ۳۶ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ هارا در محورهای اصلی،فرعی و روستایی استان یادآور شدو اظهار کرد:در دوماهه گذشته راهداران خستگی ناپذیر بیش از ۲۵ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری نیز انجام داده اند.

بهزاد در مدت یاد شده از تسطیح بیش از ۳ هزار کیلومتر از حریم راه استان خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده هزار و۲۰۰ کیلومتر از راههای شنی استان تسطیح و رگلاژ شده است.

وی بااشاره به اینکه در دو ماهه گذشته راهداران بیش از ۷ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام داده اند ادامه داد:در مدت یاد شده هزار و۵۰۰ تن نمک پاشی درراههای اصلی،فرعی و روستایی استان انجام شده است.