شناسهٔ خبر: 135974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار اعضای خانه احزاب با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی؛

مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل استان بررسی شد

خانه احزاب در دیدار و نشست 4 ساعته اعضای خانه احزاب با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، در این جلسه موضوعاتی از جمله احداث راه روستایی و بزرگراه، مولدسازی، دوربین های جاده ای، نقاط پرتصادف، وضعیت ایمنی راه ها، فرهنگ سازی ترافیک، شاخص راه روستایی، کیفیت آسفالت، نظارت بر اتوبوس های برون شهری،دوره های آموزشی برای رانندگان، کاهش تصادفات جاده ای، فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت محور بجنورد- جنگل گلستان و ... از سوی اعضای خانه احزاب مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گزارش عملکرد این اداره کل در حوزه های مختلف را ارائه کرد و به سئوالات مطرح شده از سوی اعضای خانه احزاب پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه معاون فنی و راه های روستایی، رئیس اداره حراست و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تمامی اعضای خانه احزاب استان حضور داشتند و در پایان از اداره مدیریت راه های این اداره کل بازدید کردند.