شناسهٔ خبر: 135984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تعمیر و بازسازی  ۱۰۰۰ تابلو و علائم ایمنی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی طی دو ماه گذشته

علائم،تابلو آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  از تعمیر و بازسازی نزدیک به ۱۰۰۰ تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی  در دو ماه گذشته از سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر  گفت: در اردیبهشت  ماه سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی و آگاه سازی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعمیر و بازسازی تابلو ها و علائم جاده ای خبر داد.

آرامون با بیان اینکه تابلو و علائم زبان گویای جاده ها برای مترددین جاده ای به شمار می روند، افزودبا توجه اهمیت نصب تابلو ها به منظور ارائه آمار و اطلاعات دقیق راه ها و محور های مواصلاتی به رانندگان در راستای حفظ نظم محور و کاهش تصادفات نزدیک به ۸۰۰ تابلو  و علائم در کلیه محور های مواصلاتی استان نصب شده است .

آرامون خاطر نشان کرد: در راستای آشکار سازی  نقاط حادثه خیر تعداد ۱۲۵ بنر و پرچم های ترافیکی و هشدار دهنده در محور های مواصلاتی نصب شده است که به ترتیب ارومیه، خوی و مهاباد در رتبه های اول تا سوم آشکار سازی نقاط حادثه خیز قرار گرفته اند.