شناسهٔ خبر: 135997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت:

پیگیری مستمر مشکلات و رفع نواقص مسکن مهر ماهدشت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز 2 چهل و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان به ریاست استاندار البرز در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ به منظور بررسی و تصمیم‌گیری درخصوص مشکلات مسکن مهر ماهدشت و محله جعفرآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛  چهل و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان به ریاست استاندار البرز در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.
از جمله دستورات جلسه قرارگاه اجتماعی این هفته: بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی در مسکن مهر ماهدشت، گزارش میز خدمت قرارگاه اجتماعی در محله جعفرآباد، اعلام شاخص‌های کمیته‌های ذیل قرارگاه اجتماعی در محله‌های هدف، اعلام شاخص‌های کمیته‌های ذیل قرارگاه اجتماعی در محله‌های هدف، تدوین، هماهنگی و بررسی برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ (تشکیل ستاد ملی هماهنگی و برنامه‌ریزی اوقات فراغت) توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه به ارائه گزارش درخصوص اقدامات صورت گرفته در مسکن مهر ماهدشت پرداخت و گفت: مدرسه ۲۰ کلاسه که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است در مهرماه بهره‌برداری خواهد شد. وی افزود: واگذاری زمین با کاربری درمانی از طریق مزایده انجام شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در مرحله سفت کاری می‌باشد.

رضا خالقی در ادامه بیان کرد: دو مورد زمین جهت احداث بازار روز در مسکن مهر ماهدشت، یک مورد سال گذشته به شهرداری و یک مورد دیگر به بخش خصوصی واگذار شده است که در مرحله دریافت جواز ساخت می‌باشد. وی گفت: راه و شهرسازی اراضی موردنیاز برای احداث نانوایی، مرکز پایگاه سلامت و چمن مصنوعی را تأمین کرده است که نانوایی قبلاً افتتاح شده است و چمن مصنوعی حدود یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

خالقی تصریح کرد: به صورت مستمر پیگیر نواقص مسکن مهر ماهدشت هستیم و در آینده شاهد زندگی با کیفیت‌تری برای ساکنین خواهیم بود.

استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پایان از قویدل مدیر شهرک مسکن مهر ماهدشت درخصوص پیگیری مشکلات شهرک مذکور تقدیر و تشکر کردند.