شناسهٔ خبر: 135998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان خردادماه انجام می شود:

واگذاری ۶۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درخراسان جنوبی

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از اولین مرحله واگذاری زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فرزند سوم) تا پایان خردادماه به تعداد حدود ۶۵۰ قطعه در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) میرمحمد مودی با اعلام این خبر گفت:با پیگیری های بعمل آمده قرعه کشی قطعات زمین بصورت یک طبقه حیاط دار(ویلایی) در ۱۰شهراستان انجام شده است.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: دراولین مرحله تعداد حدود ۶۵۰  قطعه در شهرهای طبس،فردوس،اسلامیه،بشرویه،نهبندان،شوسف،مود،درح،قاین وخوسف تا پایان خرداد ماه به متقاضیان واگذارخواهد شدودرمراحل بعدی واگذاری ، متناسب با تامین زمین و انجام مراحل قانونی انجام خواهد شد.
مودی با بیان اینکه سامانه مذکور جهت ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط در استان فعال می باشد، گفت: در این راستا متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس:
Saman.mrud.ir
 درقسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر)نسبت به ثبت نام وبارگزاری مدارک اقدام کنند.
شایان ذکر است واگذاری زمین در شهر بیرجند به متقاضیان در آینده نزدیک وبر اساس دستورالعمل ابلاغی آغاز خواهد شد.