شناسهٔ خبر: 1361 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

حمایت کمیسیون عمران مجلس از طرح جامع مسکن / به آخوندی اعتماد داریم

مسكن مهر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: از طرح جامع مسکن به دلیل اعتمادی که به وزیر راه و شهرسازی وجود دارد حمایت می‌شود.

مجید جلیل سرقلعه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با یادآوری از رونمایی طرح جامع مسکن در آینده نزدیک گفت: از طرح جامع مسکن به دلیل اعتمادی که به وزیر راه و شهرسازی داریم، حمایت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در بحث مسکن تبحر دارد و مطمئنا در این عرصه (طرح جامع مسکن) همانند سایر طرح‌هایش سربلند و موفق خواهد بود.

جلیل سرقلعه اهمیت تدوین سند طرح جامع مسکن را یادآور شد و گفت: همه دولت‌ها بر اساس قوانین بالادستی، برای حمایت از قشر ضعیف ملزم به داشتن طرح مسکن هستند.

وی اظهار کرد: هر چند تاکنون جزییات طرح جامع مسکن اعلام نشده اما با توجه به کلیات مطروحه، چنانچه این طرح با مصوبه هیات دولت به مجلس بیاید، از سوی کمیسیون عمران حمایت می‌شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی چند پیشنهاد برای ارتقای کیفیت در طرح جامع مسکن ارایه کرد و گفت: در تدوین طرح باید جا نمایی مناسب، آمایش سرزمین با توجه به وضعیت اقلیمی و سرزمینی و برنامه ریزی برای ایجاد زیر ساخت‌های مناسب لحاظ شوند.

وی به نقش بانک‌ها در توسعه و رونق مسکن اشاره کرد و گفت: بانک‌ها و سرمایه‌گذاران باید به کمک دولت بیایند. تسهیلات بانک‌ها باعث اشتغال‌زایی، عرضه بالا و کاهش تورم می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما